Replace no-break spaces with normal spaces

This commit is contained in:
Edgar P. Burkhart 2022-05-06 21:55:44 +02:00
parent 37071f23b8
commit a98740cdde
Signed by: edpibu
GPG key ID: 9833D3C5A25BD227

View file

@ -65,23 +65,23 @@
<h3>Stages</h3> <h3>Stages</h3>
<dl> <dl>
<dt>2022</dt> <dt>2022</dt>
<dd><strong>Stage de recherche</strong>, <em>Laboratoire SIAME</em>, Anglet. « Simulation of the breaking wave <dd><strong>Stage de recherche</strong>, <em>Laboratoire SIAME</em>, Anglet. « Simulation of the breaking wave
flow which generated the 50T concrete block displacement at the Artha breakwater on February 28, 2017. », flow which generated the 50T concrete block displacement at the Artha breakwater on February 28, 2017. »,
dirigé par Pr. Stéphane Abadie.</dd> dirigé par Pr. Stéphane Abadie.</dd>
<dt>2022</dt> <dt>2022</dt>
<dd><strong>Stage d'enseignement</strong>, <em>IUT de Ville d'Avray</em>. Présentation d'une séquence <dd><strong>Stage d'enseignement</strong>, <em>IUT de Ville d'Avray</em>. Présentation d'une séquence
« Introduction au Génie Civil » en Licence Pro MGB; encadrement de 2h de coursTD « Fondamentaux de la sécurité « Introduction au Génie Civil » en Licence Pro MGB; encadrement de 2h de coursTD « Fondamentaux de la sécurité
incendie » et 4h de Bureau d'Étude.</dd> incendie » et 4h de Bureau d'Étude.</dd>
<dt>2020</dt> <dt>2020</dt>
<dd><strong>Stage de recherche</strong>, <em>NTNU & ENS Paris-Saclay</em>. « Optimization of simplified <dd><strong>Stage de recherche</strong>, <em>NTNU & ENS Paris-Saclay</em>. « Optimization of simplified
calculation methods for early age cracking assessment. », dirigé par Pr. Terje Kanstad et Pr. Farid calculation methods for early age cracking assessment. », dirigé par Pr. Terje Kanstad et Pr. Farid
Benboudjema.</dd> Benboudjema.</dd>
<dt>2019</dt> <dt>2019</dt>
<dd><strong>Stage d'enseignement</strong>, <em>Lycée Viollet le Duc</em>, Villiers-Saint-Frédéric. Présentation <dd><strong>Stage d'enseignement</strong>, <em>Lycée Viollet le Duc</em>, Villiers-Saint-Frédéric. Présentation
d'une séance « Introduction à la RDM » en STI2D; encadrement de 2h de coursTD.</dd> d'une séance « Introduction à la RDM » en STI2D; encadrement de 2h de coursTD.</dd>
</dl> </dl>
<h3>Compétences</h3> <h3>Compétences</h3>